13 Aralık 2014 Cumartesi

Yeni Düzenim..

Uzun zamandır toparlamak istediğim makyaj ve bakım düzenimi nihayet toparladım.. İkea'dan aldığım, ellerimle kurduğum banyo rafı ve çekmeceli şifonyer istediğim sade düzene kavuşmamı sağladı..
 

 
Tüm cilt, vücut, saç bakım malzemelerimi banyo rafında düzenledim..
 
 
Banyo rafını kolayca kurdum.. Ancak şifonyer kurulumunda epey cozutmuş olabilirim.. :D
 

 
Pencerenin karşısında olduğu için mecburen bu lambayla bir çözüm oluşturdum. Belki zaman içerisinde daha şık bir çözüm bulabilirim.. =)

 
Farlarımı ve paletlerimi ilk çekmeceye koydum hemen elimin altında olsunlar..
 
Parfümlerim büyük tutkum.. Ancak artık makyaj masamın üstünde bir açıklık ve sadelik istediğim için bir araya toparladım..
 
 
Ayrıca şifonyerin üst kısmı aynalı ve bir takı gözü olduğu için parfümlerin bir tepsi içerisinde olması mantıklı olacaktı..
 
 

 
Çekmecenin birine cilt ürünlerimi, diğerine dudak bakım ürünlerimi, kalemlerimi ,mascaraları ve diğer (kirpik kıvırıcı vs.) şeklinde düzenledim..


 
Fırçalarımı meşhurr saksılarda muhafaza ediyorum.. Rujlarımı ise bu minnak çekmeceli dolapta.. :)

 
Yeni, sade ve az öz düzenim böyle.. Bu tarz bir şifonyer, banyo rafı ihtiyacınız varsa fikir olması açısından paylaşmak istedim..
 
Sevgiler.. :)
 

2 yorum:

  1. Düzeniniz çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. :) Geç cevabım için üzgünüm, bir süre uzak kaldım bloğumdan..

      Sil