8 Ocak 2015 Perşembe

90'larda çocukluk,2000'ler de gençlik..

Yeni yıla elbette adapte ve umutlu bir giriş yaptım.. Herkes gibi.. Dileklerim fazla ve wish list kabarık.. Aslında hedef değil de beklenti içerisinde dinginim bu yıl başlangıcında.. 
Ama her zaman şu bir gerçek, ne zaman gerçekten kendimi dinlendirmek istesem ya da sevdiğim bir şeyler yapsam, o an şöyle 90'lardan veya milenyumun :) başlangıcından bir müzik açıyorum ve o an kendimi tam anlamıyla bulduğumu hissediyorum belki 2020'den sonra (yaşıyor olduğumu var sayalım..) bugün yaptıklarım, dinlediğim müzikler keyifli gelecek o zaman.. Ama benim çocukluğum 90'larda,müziklerim kasetlerde, ergenliğim 2000'in başlarında ve cdlerde kaldı, ruhumda buralarda dinleniyor haliyle,keyif alıyor.. Daha masum, daha taze, daha dingin, daha çılgın, daha güzel işte ya..
 
Bugünün, teknolojinin bize getirdiği nimetler inkar edilemez elbet.. Ama hep geçmiş tatlı gelmiştir bana.. Belki şanslıydım, güzel bir çocukluk, ilk gençlik yılları geçirdim.. Dert yok, tasa yok, sorumluluk omuzlarına göre.. :)
 
Neyse lafı uzatmayayım, ben 90'larda çocuk,2000lerde genç olmayı keyifli bulmuşumdur hep.. Hadi beraber dinleyelim.. :)
 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder