5 Mayıs 2014 Pazartesi

Flormar Revolution Perfect Lipstick&Light Summer Oje

Ben simsiyah bir mağazaya girip rengarenk makyaj malzemeleri gördüğümde çok daha fazla etkileniyorum.. :) Flormar'ın ürünler anlamında gitgide kendini yenilemesi dışında tam da anlattığım gibi mağazalara sahip olması beni etkiliyor.. 



















Üstteki fotoğraflar internetten alıntı.. Biri Eskişehir Espark'taki Flormar,diğeri Adapazarı'ndaki.. Ben Eskişehir Doktorlar (İsmet İnönü.1.) Caddesi'ndeki Flormardan alışveriş yaptım.. Ancak tam da kastettiğim etkileyicilik bu işte.. =) Doktorlardaki mağazadaki satış temsilcisinin ilgisinden memnun kaldığım için oradan alışveriş yapmayı sürdürürüm diye düşünüyorum..

Gelelim aldığım ürünlere;

Revolution Perfect Lipstick-R13

Flormar'ın sitesinde;

"Devrim yaratan bu ruj dudaklara parlak ve canlı görünüm kazandırır. Özel formülü ve içerdiği elmas tozu ile Revolution Lipstick, başka hiçbir rujda olmayan yeni nesil bir dokuya sahiptir. İleri teknoloji ile üretilen ve ergonomik kullanım sağlayan ambalajı ile bu ruj serisi, çarpıcı renk seçenekleriyle tüm ihtiyaçlarınıza cevap verir. Aynı zamanda orkide kompleksi, şeftali, zeytin, kakao ve shea yağları ile desteklenmiş içerikleri dudağın hassas yapısını korur ve dudağı yoğun bir şekilde nemlendirir. " şeklinde bahsettiği ruj satış temsilcisinin dediği kadarıyla da kalıcılıkta en iddialı oldukları serisiymiş Flormar'ın.. 

Benim yorumlarım;

Kalıcılık;Bu tona benzer tonda bir dudak kalemim var onunla dudağımı kontürlediğimde kalıcılık elde ettim ki epey koyu renk olduğu için normal bir günde tender üzerine bir kat sürmem beklentimi karşılıyor.

Kokusu;gayet hoş,rahatsız etmiyor.

Bence mat yapısı var, çok parlak bir ruj beklemeyin öyle yazıyor diye.

Tasarım; Farklı. Ayrıca rujun dışındaki hatları rujun üzerinde de geçirmişler,hoş olmuş..

Fiyat; %30 indirimle 13 tl gibi bir fiyata aldım,gayet makul.

Kısacası denenebilir.. Ben R13 ve R16 arasında kalmıştım, R16 daha kırmızı-bordo.. Ben hafiften mora göz kırpan bir ruj arıyordum bir süredir, o yüzden bunu tercih ettim..






















Flormarın ojelerini severek kullanıyorum.. Çıkarttıkları Light Summer serisinden bu güzel uçuk sarıyı kaptım,ancak uçuk lila ve mint yeşilleri de almayı düşünüyorum,açık renk olduğu için iki katta tam rengini veriyor ve fırça izi olmaması için biraz özenli sürülmesi gerekiyor..




















Yaz için oldukça güzel adına yakışır bu koleksiyona bir göz atın derim..

Sevgiler.. :)









2 yorum:

  1. Merhaba bende Revolotion perfeck liptiks ruj R13 aubergine opencall aldım ama sizin gibi dyrmuo yanlış mı aldım acaba bilemedim bırdo gibi benim ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,gecikme için kusura bakmayın..Eğer firma tonunda değişiklik yapmadıysa,belki dudak rengi farkımızdan kaynaklı olabilir diye düşünüyorum..Elinize sürdüğünüzde aynı mı duruyor peki?

      Sil