26 Haziran 2014 Perşembe

Sancılı Süreçten Yeni Başlangıçlara...

Hayatımdaki yoğun ve karışık dönemin ardından çözümlenmeye doğru adımlar atıyorum... Karışık duygular ve yeni başlangıç heyecanları içerisinde hayat yolunu hızla almaya devam ediyorum... Doğdu doğalı aynı şehirde yaşayan 20'li yaşların sonuna gelmiş, 30'a ermenin yaklaştığı dönemde sorumlulukları oldukça fazla bir kadının, herkesi ve herşeyi bırakıp sadece eşiyle yeni bir hayata başlama serüveni bu... Çok duygu yüklüyüm girizgahtan belli olduğu üzere... :) Nasıl abarttım...

Eşime gelen bir iş teklifiyle (daha öncekileri hayatımdan gayet memnun olduğum için duymak bile istemiyorken) beni bir heyecan ve sevinç bastı... 6.hisse inanır mısınız ya da kuvvetli midir bilmem ama ben inanıyorum hislerimin kuvvetli olduğuna ve pozitif düşüncenin gerçekten iyi şeyler getirdiğine... "Secret" ya da "Evrene mesaj ver!" meselesi yeni bir şey değil aslında..Hiç mi anneniz , yakınınız demedi "İyi düşün iyi olsun!"  ya da "Şom ağzını açma!" =)

Neyse, ben eşimin aksine gayet olumlu his ve düşüncelerdeyim o dönem, "hayırlısı ise şöyle olsun." diyorum, çok şükür öyle ilerliyor... En sonunda bu iş oldu.. Babacığımı kaybedeli 5 yıl oldu, benden 7 yaş küçük kardeşim üniversitede okuyor, annemin sorumluluğu hep benim üzerimde.. Beni en çok bağlayan durum bu, onun dışında artık her ne kadar bunalmış olsam da 6,5 senelik işimden ayrılacağım, doğduğum büyüdüğüm şehirden, en can ciğer dostlarımdan, avucumun içi gibi bildiğim çok sevdiğim Eskişehir'imden ayrılacağım... Tabi ayrılacağım dediysem yakın bir yere gidiyorum neticede gelip gitmek insanın elinde... Ama yine de bir buruk insan.. Bunun dışında belki de farklı yerde yaşamak, güzel olmasa bile,geri dönsen bile, iyi oldu demek ya da olsun buranın kıymetini anladım demek, her ne olursa olsun hayatım boyunca aynı yerde yaşamaktansa denemek istediğim bir şey...

O yüzden mutluyum ve umutluyum yine de.. Bu seneki hedef 3 sınavımdan ikisini geçtim =) Bu gerçekten beni motive diyor, 3. KPSS ve gerçekten artık çok da önemsemediğim için çalışamadım verimli fakat daha önceki deneyimlerim ve derste dinlediklerimle kafamda bir puan var onu da yapabilirsem kullanmasam da bu puanı, hedefimi gerçekleştirmiş olmak mutlu edecek beni.. Görüşme beklediğim sadece bir iş müracaatım var, bu olmazsa kendi kendime yapmayı planladığım işler var, serbest çalışmayı düşünüyorum artık, ki bu benim için yıllar sonra kendi vaktimi dilediğimce kendim ayarlama nimeti demek..

Hayat böyle gidiyor şimdilik eşten ayrı, bol anneli vakitli, işyerinde son 2 ay, sonrası severek dişimizle, tırnağımızla çalışıp aldığımız evimizi bırakma,  yepyeni bir hayata başlama zamanı...

Berrak,pırıl pırıl olmasını diliyorum...

Sevgiler.. =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder