9 Temmuz 2014 Çarşamba

Sarah Jio ve romanları..

Merhaba sevgili romanseverler... :) 
Uzun zamandır kitap paylaşımı yapmamıştım.. Çünkü sınavlardan dolayı fırsatım olmuyordu kitap okumaya.. Sınav fasıllarını iyi kötü atlattım ve kendimi şu ara kitaplara geri verdim.. Evde okunacak sırasında bir sürü kitap vardı ama D&R 'da gezerken kitabın tasarımının güzelliğine bayılıp aldığım ve iyi ki de alıp Sarah Jio diye bir yazarı tanımışım dediğim "Son Kamelya" yı aldım ve onu okuyamadan bir hafta sonra Bursa'ya gittiğimde "Böğürtlen Kışı"nı gördüm ve onu aldım. Geçen hafta iki gün içerisinde bitirdim.. Gerçekten çok sürükleyici,insan elinden bırakamıyor, okudukça merak ediyor ve bittiğinde gerçekten yüreğine dokunuyor.. Şimdi Son Kamelya'ya geri dönüş yapıp yarıladım,bitmedi ama post hazırlamışken ikisine de yer vermek istedim.. Çünkü gerçekten aynı şekilde tat vermeyi ve merak uyandırmayı başardı.. 


Kitaplarının kapak kısmındaki ayraçta bulunan püsküller ve tasarımdaki içtenlik ve renkler ilk bakışta beğeni kazandırıyor..

SARAH JİO (görsel internetten alıntıdır.)

"Son Kamelya" nın hemen akabinde, "Mart Menekşeleri" ve "Yağmur Sonrası" nı almayı düşünüyorum.. Hatta bugün internette gezinirken Hepsi Burada'da  "Böğürtlen Kışı"- "Mart Menekşeleri" ve "Yağmur Sonrası" 3'lü set halinde gördüm,buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz..

Sarah Jio güzeller güzeli bir yazar ve gerçekten başarılı.. Eğer keşfetmediyseniz ve roman türünde okumayı severseniz, tavsiye ederim..

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder