29 Ekim 2010 Cuma

Karar verdim nihayet..

Birkaç senedir düşünüyorum blog meselesini..Kendimi çevremdeki insanlara yeterince ifade etmekle beraber,bulunduğum mekanda bazen çıldırma safhasına geliyorum,doğru düzgün hiçbir şey anlatamıyorum,anlatsam da çoğunlukla anlaşılmayacak yerden çekiyorlar lafı..Hayatımın içine gezip,görüp,yaşayıp eklemek istediğim çok şey var,onları insanlarla paylaşmak,bazen kendime bile söyleyemediklerimi burada yazmak istiyorum..artı az önce bahsi geçtiği gibi zaman zaman çevremdeki garip tipleri yazarak böylesi insanlar her yerde var mı,öğrenmek istiyorum..Hayata genellikle pozitif bakarım,çevremdekilere de..Ama bazen zıvanadan çıkıyorum..
..........................................
Neyse dedim ya birkaç sene düşündüm..Karar vermek bu kadar mı zor bunun için..Aslında değil ama dış etkenler fazla..Öncelikle internet kullanımı işyerinde yasak,ama dns den kapattıkları için açılıp kullanılabiliyor..(bu bi sır)...artı aslında ben burada böyle bişeye gerek olduğuna inanmıyorum..çünkü kadınlardan meraklı erkekler var burda..Allah'tan erkek nüfusumuz az da sürekli dibinde biten insan azalıyor..(10 tane olduklarını düşünemiyorum.) Zaman zaman dışarda oluyor onların işi,ama büroya ayak bastıkları veya çıkmadıkları zaman bil ki gözler senin monitöre yapışıyor..arkedeş ne var çalışıyorum..en fazla iki satır haber okuyoruz,bi de facebook a bakıyoruz yani..artı bu tipler bi de şöylelerdir;birşey anlatırsın inanmaz,anlatmazsın niye konuşmuyosun der,der de der yani..Evde de çok fazla internette vakit geçiren biri değilimdir..hal böyle olunca açsam yazamamm düşüncesiyle vazgeçiyordum..sanki bu işmiş ve hergün yapmalıymışım gibi..ben yıllarca günlük tutmuştum ve o zaman da yazamadığım gün görevi yerine getirememiş,eksik iş yapmışım gibi gelirdi zaten..(zaman zaman ortaya çıkan takıntılı bir yanım vardır doğrusu,ne kadar inanmıyım desem de başak burcu ve yükselen yay ın çakışması bu bünyede buluşmuş sanırım..)
nese hadi bakalım bu da bana ait bi devir olsun,hadi hayırlı olsun...

Ayrıca Cumhuriyetimizin 87.yılı kutlu olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder