1 Kasım 2010 Pazartesi

acaba ne olsam...

Ben üniversite mezunu,meslek sahibi bi insanım..3 yıla yakındır aynı işyerinde çalışıyorum..Fakat şöyle bir gerçek var ki..uzun zamandır kendimi burada çalışırken mutlu hissetmiyorum..aslında isteyerek okudum ama artık bu işi yapmak istemiyorum..Sürekli bişeylere sarıyorum..Pastane açıcam,şu franchise veriyomuş şu işemi bi el atsam,tekrar öss ye girip şunu mu okusam falan filan,zaman zamanda şu kursa gitsem nası olur,yoksa meemur mu olsam derken geçiriyorum hayatı ve bu durum benim damarlarımı daraltıyo,nefesimi kesiyor böyle abuk sabuk bi ruh hali içine giriyorum..Ayrıca bu 6 aydır sıkça tekrarlanıyor..Düşünüyorum ben gibi kaç kişi var acaba diye..Dün konuşuyoruz Canımla,dedim ki ben bunu sıkça söylerim "Hayatta ne olmak istediğini bilip ben şu olacam abi diyen ve o uğurda ilerleyip bunu başaran insanlara bayılıyorum"...bi komşumuzun kızı vardı doktor olucam dedi..biçok mühendisliğe ve bazı üniversitelerin tıp fakültesine puanı yettiği halde,2.yıl yine girdi sınava ege ye gitti ve geçen sene tus u da kazandı istediğini yaptı..aynı şekilde bi akrabamızın kızı da..Şimdi biz onunla oynardık çocukken herkes "eeee ne olacaksınız" diyince ikimizde "doktor olucam" derdik..(tabi şöyle bişey de var bu benim hiçbir zaman gerçekten hayalim olmadı,o da ayrı bişey yani yapamazdım da sanırım,ameliyat falan hak götüre..benim bunu dememdeki tek neden belki de babaannemin şeker hastası oluşu ve bikaç kez felç geçirmesi,benim de ona yardım etmek istememdi..)Neyse velhasıl o da bu sene tıptan mezun oldu..Dediğini yaptı...kıskanmam hiç böyle şeyleri ama imrendiğim bi gerçek..Neyse sonra neler olmak istediğime gelince hayat boyu..
Psikolog (çünkü hep yakınımdakiler derdini anlatıp fkrimi alırdı,hoş hala da öyle)
İngilizce Öğretmeni (11-16 yaşları arası ingilizce kursundaydım ve çok seviyodum ama babamın aklımı çelmesiyle sayısalcı oldum..)
Mimar (ah işte bu çok içimde kaldı...kaldı işte...puanım yetmediydi..zaten ben ilk sene girdim ve tercihimi yapıp okudum...)
Resim Öğretmeni....vs vs vs...bu liste uzar...
neyse dün bunu konuştuk ve zaten a.ö.f de bi bölüm okuma planlarımız vardı...o da dedi İngilizce Öğretmeni olabilirsin belki..bugün bi araştırdım da "tabi cnm kolaydı öyle"dedim kendi kendime...
bi kere sayısalcı olduğum için en azından alandışı olarak öss dil bilimleri sınavına girip astronomik bi puan alıcam,hadi diyelim bunu yapmak için seneyeyi bekledim seçildim ve girdim..bu kez de şöyle bişi var ilk 2 sene dersler hemen hemen örgün,saat 16.00-19.30 h.içi...cmt de sabah 9 dan öğleden sonraya kadarmış...ilgilenene harçlar da 600-700 tl bi dönemi yani ilk taksidi,2.si de aynıymış...son 2 sene uzaktan eğitimle devam ediyomuşun..normal açıköğretim sınavlarından da farklı 3 vize 1 finalmiş...neyse hadi azmedip bunları da yapsam bitirip kpssyle öğretmen olarak atanmam en iyi ihtimalla 30 um oluyor...bu kadar azimli olsaydım şu anda ne olacağını bilip,o olmuş,seçiminden mutlu bi insan olurdum...uff ya ben ne olucam ki????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder