30 Kasım 2011 Çarşamba

KUŞ yemi.. :)

Geçen gün kurstan çıktım,benimki evde bişey yemedim dedi..iyi dedim şurada bi köfteci var bişiler yaptırıyım..saat 22:00 falan..Dayı dedi,orda bekleme,yan taraftan geçtim,ısıtıcılar var orada bekliyorum. Radyo açık..Radyoda bi reklam çıktı Mavi boncuk dedi..bizim boncuk var,annemin muhabbet kuşu..AllaAlla,kuş yemine ne reklamı bu dedim..ama o kuşun başka kuş..öhöm öhm,olduğunu anlamam uzun sürmedi..nese ben dedim dayı değiştirir hemen frekansı çünkü böyle tuğladan sevimli kulube gibi bişi,ama kocaman hoparlörler dışarıda,böyle bangır bangır yayın yapıyoruz çarşının göbeğinde..gelen bize bakıyo,giden bize bakıyo..zaten o gün gazetede şu Mahsun’un dizisiyle alakalı Rana Cabbar ın oynadığı sahneler var ya onları gördüm..Dayı gözümde bir anda o karaktere büründü.. neyse doğaçlama mıydı neydi, radyoda böyle halkın içinden kullanan biri çıkarılmış ballandıra ballandıra anlatıyo gibi, bi kutu alana bi kutu daha bedava arkadaşınız da mutlu olsun falan diye..bütün reklamı dinledikten sonra dayı frekansı değiştirdi çok şükür..Ertesi gün arkadaşla konuşuyoruz..anlattım böyle böyle bişey oldu diye..internetten baktı o da..Radyo Karadeniz yapıyormuş bu reklamı..Karadenizliler müzdarip,isyanlarda bizim bunlara ihtiyacımız yok diye.. Radyonun adı mavi boncuk fm olsun demişler ekşi sözlük de.. J
Genelde enteresan olaylarla karşılaşıyorum,bazen de saflığımdan oluyor sanırım.. Yine geçenlerde kuzenim aradı,bi kursa gitcek,seçilmesi lazım..arkadaşım var,rica etti ona bi söylesen diye..ben de tamam dedim hemen msj attım..Bizim oğlan,…..bla bla bla…bizim kıza torpil şansı var mıdır diye..bikaç no.kayıtlı hepsine attım..neyse cevap attı falan..yarım saat sonra bi no.arıyor..kimle görüşüyorum ben de tabi her zamanki artistliğimle siz kimi aradınız dedim..o da siz beni aradınız.. (burda msjdan bahsediyormuş.. ) sizin oğlana torpil yapılacakmış dedi..ben kusura bakmayın falan diyorum,o da daha işle mi ilgili ne torpili falan diyor..çattık meraklıya iyi mi..nese kusura bakmayın falan filan diye savdım başımdan..Gerçi bizim oğlan bişey yapamam dedi..Acaba dayıya söylesek halleder miydi ki??
Maalesef şu yanlış no.ya msj atma olayıyla bi dönem çok sevdiğim arkadaşımla uzun süre aramızın açılmasına, sevdiceğimle kavga etmeme, doğum günü sürprizinin bozulmasına falan neden oldum.. Şimdi paranoyağa bağlayıp özellikle böyle hassas msjlaşmalarda 50 kere kontrol ediyorum ya da direk arıyorum.. J Saflık parayla diil arkadaş napalım.. =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder