11 Kasım 2011 Cuma

hayat ne kadar hızlı akıyorsun..

Zaman nasıl geçiyor hiç anlamıyorum gerçekten..Bi bakmışsın Ağustos bi bakmışsın Eylül,Ekim derken Kasım.. Hatta yarıladık onu da..Öyle yoğun geçiyor ki üstüne üstlük..Bu sene kpss kursuna yazıldım..Haftanın 4 günü ordayım,bi de iş,eş,aile,dost,düğün,nişan derken geçmiş gitmiş oldu yine 3 ay..Ama çok şükür sağlıklıyız da günler böyle güzel geçiyor..İşlerim öyle yoğun bi tempoda gidiyor ki,ardından kursa gidiyorum,eve gidiyorum,hafiften bi temizlik,bulaşık,çamaşır derken geçiyor günler..Yalnız bu sene şunun farkındayım,aslında hayatı hep dolu dolu yaşayan,gezen,tozan,misafiri,misafirliği seven bi insanım ama 4 senedir şurda kendimi öyle bunaltmışım ki..Sanki hep burda olacak yerimde sayacakmışım gibi..Şu an sınava hazırlanmak,tekrar önümde bi hedef olması beni fazlasıyla motive ediyor ve daha enerjik hissediyorum kendimi..Bayram nedeniyle bu hafta kursum yoktu mesela evde birazcık ders çalıştım ama arkadaş kurs gibisi yok..Acayip bir enerji patlaması yaşıyorum bu sene benim yılım olmalı diyorum,kendime gazı veriyorum.. =))
Bu arada da bloğumla daha fazla ilgilenmek istiyorum ve zannedersem önümüzdeki günlerde hedefime doğru yol alacağım bu konuda..
Şimdilik geçmiş bayram kutlamasıyla görüşmek üzere diyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder