19 Temmuz 2011 Salı

kilolar başımın belaları..

Kendinle barışık ol,kilolarını sev daha iyi zayıflarsın falan diyolar..Ama yok ben bildiğin bunalım oldum bu konuda..çok canım sıkkın..anormal bir kiloya çıktım,bildiğin balık etliden şişmanlığa terfi ettim..her yerden aldım başımı gidiyorum.. önden göbek,arkadan kalça ve yanlara doğru basen genişlemesiyle korkunç bi kadına dönüştüm..3 ay önce diyetisyene gitmiştim,kan değerlerime bakıldı ve en önemli iki değer düşük vücudumda..bu da halsizlik,unutkanlık,konsantrasyon eksikliği yapıyor,gerçekten de hissedilir boyutlarda..ilacım bitti,iğneler devam..yarın doktora gideceğim ve öyle zannediyorum ki değerlerim yine çok düşük..çünkü halsizliğim hissediliyor..ama umarım bu psikolojiktir ve diyetisyene gidebilirim..yoksa depresyonun eşiğindeyim..çevremdeki herkesin şakayla karışık laf sokmasından ya da bu duruma burnunu sokmasından çok sıkıldım..Fakat yine de irademin bu konuda zayıf olması nedeniyle yeterince engel olamıyorum kendime..çok zorlu bir yola giriyorum öncelikli hedefim 15 kilo..çok fena durum çokk...
Allah yardımcım olsun ben ve benim gibilerin.. :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder