1 Temmuz 2011 Cuma

Anlatmazsam çatlayabilir miyim,evet çatlayabilirim..

İçimde kocaman bir sıkıntı oldu bu olay..ya banane ki anlamıyorum hiç kendimi..annesi miyim,ablası mıyım insanların arkadaş..ama yok işte yok,yapı bu değiştiremiyorum ya kendimi..2 haftadır koca bir sır var içimde..hep bunu düşünüyo değilim tabi de,aklıma geldikçe sinir oluyorum..ya bu kız milletinde bazen akıl yoksunluğu oluyor..bazısında mı çoğunda mı,bazen mi,çoğunlukla mı anlamıyorum..hani bi de demiyolar mı basiretim bağlanıyor die..bu da mı öyle bişey..evli adamlarla ilişki yaşamaktan bahsediyorum..normal bir çevrede yaşıyorum bence,yani hemen hemen çoğunlukla Türk örf,gelenek ve adetlerinin günümüze göre adapte olmuş halinin olduğu bi ortam..akrabalarım,arkadaşlarım,iş ortamım..ne çok sıkı,ne çok gevşek ipler..lakin hiç karşılaşmıyor değilim tuhaf ilişkilerle,gözünü karartıp doğru düzgün tanımadan iddiaya girip beraber olanlar,kızın senelerce sevgilisi olması ve ardından nişanlanmasına rağmen hem nişanlı olduğunu bilen,elinde yüzüğü varken onunla çıkan,o nişanlısının yanına giderken bunu yadırgamayan ve nişanı attırıp kendiyle evlendiren tipler vs. vs. gibi olaylara canlı tanık oldum ama bu olaya cidden sinir oldum.. Kimseyi zor durumda bırakmamak için bişey yapamıyorum şu an alelen ama hala düşünmekteyim..Fakat şu an kafamdaki herşeyi dışarı atma ihtiyacı içerisindeyim,kendimi en iyi yazarak ifade edebildiğime göre,ona burdan bi mektup yazayım en iyisi..

"Uyanık geçinen bi hatun böyle zokayı yesin..adam daha 2 ay önce evlenmiş..neymiş bunca yılın üstüne bu bi zorunluluk olmuş..yahu araştırdım biraz adamı da eşini de gayet marjinal tipler..yok öle bişey siz beşik kertmesimisiniz,ne zorunluluğundan bahsediyosun..efendim neymiş,eşiyle arasında cinsel ilişki yaşanamıyomuşmuş..doğru düzgün paylaşımları yokmuş..yahu benim arkadaşım da diyor ki,bizim gruptan onlar çok güzel bir çifttir..bana faceden resimlerini gösteriyor..hakikaten öyle görünüyorlar..bana cinsel anlamda yaklaşmıyor diyorsun ya..adam kurt olmuş kurt,sen dışarıya zaten kadınsı bi hava vermeye çalışıyosun o da ne olduğunun farkında ve yavaş yavaş maceraya giriyor,bu durum onu daha çok cezbediyor..hani var ya bi kankası bilmiyor diyorsun,bence kesin biliyor hatta iddiaya tutuşmuş olabilirler..hani sen soruyomuşsun ya ona senle bi ilişkiye başlasa başkasına bakmazmış,yahu yedin mi cidden bunu..bi de zannediyorsun ya ben hiç birşey bilmiyorum,eskiden bi ark.bu sen tanımazsın diosun,salak mıyım ben yermiyim,azcık uğraşmamla herşeyi öğrenebilirim çünkü senin dostun değil benim gerçek dostlarım var..sen yalnızlıktan sardın galiba benim hayatıma,bu beni sinir ediyor,10 senede oluşan kardeşliğe 5 ayda sahip olacağını zannediyorsun,yalnızlıktan benim dostuma anlatıyorsun bunları ve benim bilmememi istiyosun çünkü ben bu yaptığın saçmalıklara karşı çıkıcam ve ben tabiki de evli olduğum için bu duruma karşı çıkmam yetmiyormuş gibi seni silip atıcam..sen bence neden bu kadar dostsuz kaldın burda biliyormusun,çünkü hep kendinden bahsediyorsun,hep benim dostlarımın canını sıkıyorsun,hep saçmasapan hayatınla anlamsız şeyler anlatıp hava atmaya çalışıyosun..kimse imrenmiyor sana uğraşma boşuna..nese bu ayrı bi mevzuda seni severim aslında bu yüzden takmam bu konuya..evet ben gerçekten bu salaklığın karşısında görüşmek istemem artık seninle..ama sen çeki düzen ver kendine..hayatında bir şeyi bir kez kaybetmen,onu değersizleştirmez,onu aşkın duruluğunda bulursun zaten,o döner bedenine tekrar..ama böyle değil..ben bi resimde görüyorum onun nasıl bir karakterde yaklaştığını sen de aç bence gözünü..gün olur int.ten benzer hikaye arada bulursun belki bu yazımı..benden şu an bu kadar..hadi sana selametle.."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder