1 Aralık 2010 Çarşamba

ne kadar da uzun zaman olmuş..

1 aya yakındır yazmamışım ve bunun farkında değilim...çok mu yoğun işler falan dense...ya yoğun da benim pek çalışasım gelmiyor...

eee,naptık bakalım bu dönemde bir günce tutalım;
Bayramda İstanbul'daydık daha doğrusu arefeden bi gün önce ve bayram 1 arası sonra döndük eve...ve o allem edip kallem edip aldığımız 8 gün izin jet hızıyla geçti...bazen hep tatil olsun istiyorum,yani işi bırakmak gibi bişi bu aslında... :)) fakat kendi paranı kazanma diye bi tabir var ya bu da güzel...ama asıl olay zevk alarak çalışmak...ben tabi burdan koptum o ayrı...fakat mesleğimi seviyorum hala ayrıca bikaç gün sonra eğlencemiz olacak her seneki gibi sabırsızlıkla bekliyorum..Neyse İstanbul diyoduk...sanırım İstanbul'u görebileceğim en boş halde gördüm...beykozdan fsm üzerinden karşıya geçtik,taksim e 45'lik e gittik (bayılıyorum oraya) tabi kardeşimin yaşı tam da 17,5 olduğundan almadılar bizi..hatta bunu bile çok kibarca yaptılar gerçekten harika bir mekan,küçücük falan ama kaliteli zaten eski Türkçe pop Can'ımın ve benim en sevdiğim müzik tarzı...nese hiçbir alkollü mekana giremeyince biz de o bomboş haldeki istiklal de fotolar çekindik bir sürü,boğazı gören bi cafede çay,sahlep falan içtik...eve döndükten sonra benim sevgili patronuma gittik,iş arkadaşlarımdan biri ve eşi de orada,bazen tuhaf olsa da aslında özünde gerçekten iyi bir insan oluyor kendisi..neyse bazı muhabbetler açıldı,bu benim 2 aydır bulunduğum odadaki şahısla ilgili,patronumun söylediklerine çok ama çok güldüm....kimin ne olduğunu o kadar iyi biliyor ki,ama bizimkilerde (2 patronum var,ortak) birilerini işten çıkaramama problemi var maalesef... neyse bu arada ilk trafik kazasının ucundan dönme deneyimimi de yaşadım bu tatil süresince...ya arkadaş bi insan doblo dan sonra fiesta kullanmakta nası bu kadar sorun yaşar...gerçi nedeni buldum,aynı motor gücünde daha küçük gövdeli olduğu için vızır vızır bir araba...dayımların yanına köye gidiyoduk,problem yok 75 km boyunca,ben sivri zeka köye girerken 50yle olduğumun farkında varmadığım için direğin üstüne doğru gidiyoduk,son anda nasıl sola kırdığımı şaşırdım...feci bir andı... :( Allah herkesi korusun kazadan beladan...
bi de tabu xl aldık şimdiki favorimiz o...ben hep evime bunu almak istemiştim nihayet aldık ve kızlar erkekler dövüşe dövüşe tabu oynuyoruz...
hımm,bi de bu arada aöf işletme bölümüne Cancağızımla kaydımızı yaptırdık,hadi bakalım hayırlısı....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder