4 Ekim 2012 Perşembe

Shiseido ile bakım..


Bir iş arkadaşım var,tam birbirimizin kafasıyız bu konuda,gazı veriyoruz birbirimize doğru Boyner'e..Güya engel olacağız,şöyle bir bakıp çıkacağız..Ama olmuyor.. :)) Neyse velhasıl yine bir boyner gezisi sırasında (gerçi bu kez zaten cilt bakımı yaptırıp,alıcı gözüyle bakacaktık) ihtiyacım olan bu cicileri aldım kendime..Diğer kullandığım cilt bakım ürünlerinden de bahsedeceğim daha sonra,ancak daha önce sadece parfümünü kullandığım Shiseido'dan cilt bakımı ürünlerinde de memnun kaldım..

Çanta ve mini boylar,aplikatör hediyelerim..


  Karma cilde sahibim..T bölgesi inanılmaz yağlı ve maalesef siyah noktalardan çekiyorum baya..Ancak yanaklarım inanılmaz kuru,hele ki rüzgarlı (burada ayaz felaket) sonbahar-kış aylarında feci kuruyorum.. Şimdiden faydasını görmeye başladım,umarım tamamen sorunlarımdan kurtulurum..  İlk etapta temizleyici,tonik ve nemlendiriciyi aldım.. Peeling ellerinde yoktu,daha sonra tamamlamayı düşünüyorum..Ayrıca kil maskesi ve nem maskesi alacağım sanırım ilerleyen dönemde..Eğer daha önce denemediyseniz,tanışmanızı ve denemenizi tavsiye ederim.. Hele bir fondöten ve farları var ki..Bir gün de bu konuya değinelim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder