15 Eylül 2012 Cumartesi

Yeşil Mercan'ın Makyajı

Hayatta yapmaktan hoşlandığım birçok şey var çünkü çok yönlü bir insanım..Bu da aslında pek pozitif bir durum sayılır mı bilmiyorum,çünkü biraz ondan biraz bundan hepsi mükemmel olamıyor tabi..(Başak burcu kadını olarak biraz mükemmeliyetçilik var,Allah'tan yükselen Yay bunu yumuşatıyor.) Neyse velhasıl kelam uzun zamandır yapmak istediğim günün makyajını,kendimce deneyimlerimi paylaşacağım ki fikir olsun..Çünkü ben genelde ürün seçimleriyle ilgili fikir almak için makyaj bloglarından faydalanıyorum.. Geçen sene Cilt bakımı ve Makyajla ilgili bir meslek edindirme kursuna katılmıştım.. Ama daha ziyade kendi tarzımda makyaj yapmaya devam ediyorum,özel geceler dışında çok abartılı makyaj yapmak bana göre değil..
Bugünün makyajı Bourjois (bu arada okunuşunda çoğunlukla olan hatalardan dolayı düzeltme yapalım kendimizce "burjuva" fransızvari bir havayla =)) )
evet ne diyorduk Bourjois Smoky eyes-05 rose vintage far ve yine Bourjois Regard Effet duochrome mürdüm rengi göz kalemi ile yaptığım göz makyajı..







 
Hafif ve yumuşak dokunuş ve geçişlerle pembeli göz makyajım karşınızda.. Bourjois farlar benim sevdiğim farlarımdan,ama renk verme açısından şahsen tekli olanlardan biraz daha memnunum ama ben gibi en az 2-3 tonuyla makyaj yapmayı seviyorsanız,Trio tavsiyem..Başka renklerde görüşmek üzere.. ;))
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder