7 Haziran 2012 Perşembe

Hayatın içindeki her bir şey..

Öyle değişik günler geçirdim ki..Ölüm,düğün,yoğun iş,kpss hazırlıkları... Hayat çok garip gerçekten.. Geçen ay ALES ten çıktıktan sonra, işyerinde sevdiğim bir arkadaşımın 3 gün önce dünyaya getirdiği bebeğini kaybettiği haberini aldım,öyle sarstı ki bu durum beni arkadaşımın acısını empati kurarak hissettiğimde nefesim daralıyorsa,o kim bilir neler hissediyor.. Öyle güzel hayaller kurduk ki..doğum fotoları çektirilir,pembiş pembiş hediyeler alınır.. Ama tüm bunları düşünürken ağlayan annesi,boş kalmış beşiği ve kabristan da hep görüp üzüldüğüm bebek mezarlarının oradaki cenazesi kaldı gözümün önünde..Kendimi toplamakta epey zorlandım,hala ara ara gün içinde aklıma geliyor..

Derken farklı bir telaşeye girdik,moralim düzelsin diye ev bakmaya başladık ve  yıldırım hızıyla krediye başvurdum,onaylandı derken tapuya gittim ve ev sahibi olduk.. Sınavı atlattıktan sonra taşınma telaşı saracak beni.. Bu durum oyalıyor cidden bu ara beni,şu an hiçbir faaliyet içinde değiliz ama insanın kendi sahibi olduğu evine taşınacak olma duygusu her an bir heyecan yaşatıyor.. =))

Sonra işyerinden en sevdiğim arkadaşımın düğününde nedime oldum,sanki ben yeniden evleniyordum,hemen hemen tüm gün gelinin yanında olmak,onunla o heyecanı yaşamak, göz göze gelince bir şeyler anlatıp, gülüşmek, gerilmek, üzülmek, sevinmek.. :)  Bir yandan 2-3 hafta önce beraber ağlarken,diğer yanda oynadık durduk.. Hayat bu kadar garip işte insan bir gülüyor,bir ağlıyor.. 

Sınav hazırlıkları denirse cidden ben artık bittim son turlardayım, her hafta sonu bir düğün koşturmacası, zaten hafta içi akşam yoğun iş temposunun ardından kursta debelenmek.. Bu konuda fazla yorum yapmamak en iyisi..
Şu anda şu sınav stresinden kurtulmak,hayalini kurduğum profesyonel makineyi alıp fotoğraf çekmek, evimi taşımak, blogumla hakkını vererek ilgilenmek, tamamlayamadığım kaplumbağa terbiyecisi puzzlemı bitirmek istiyorum..

Hayatta yapılacak daha çoookk şey var..Yeter ki sağlık olsun bizde ve çevremizdeki herkeste..

Hayat Sümelaya çıkan bu buzlu yolda fotoğrafladığım gibi, çıkacak yer güzel,çıkması zaman zaman zor ,zaman zaman manzaranın tadını çıkararak güzel ve eğlenceli..Mühim olan pes etmemek,zaten istesen de istemesen de geçiyor zaman,en azından emin adımlarla yürü ki Sümelayı görebilesin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder