30 Ocak 2014 Perşembe

Yeni Yılın İlk Kozmetik Alışverişleri.. :)


 Yeni yılın başında ve hemen öncesinde alıp kullanmaya başladığım ve memnun kaldığım kozmetik alışverişimden bahsetmek istedim..


İşyerindeki en yakın arkadaşımın oriflame satış danışmanı olması nedeniyle kolay temin edebildiğim oriflame ürünlerinden her ay birkaç ürün deneme şansım oluyor..


Bu ay daha önce de bakır tonunu kullandığım ve sürülüşünden, yoğunluğuna kadar fazlasıyla memnun kaldığım ruju aldım.. Ben bana göre gece makyajına yakışan kadife gibi kırmızı rujları işe giderken pek kullanamıyorum.. Günlük kullanışa elverişli Oriflame Beauty rujun Red Devotion tonu bu yüzden tam bana göre.. :)






                               
Yine oriflameden sevdiğim bir seri olan Giordani Gold serisinden göz altı kapatıcısı aldım.. Çok yoğun kapatıcı olduğunu söyleyemem ama hoş bir aydınlatma hissi veriyor.. Benim gözaltım fazla mor olmadığı için ihtiyacımı karşılıyor.. 

Alışverişimde en memnun kaldığım parça Oriflame Beauty eyeLINER stylo Black... Kesinlikle sürülüşü çok pratik, günlük makyajda kolaylık ve hoş gözlerinizde istediğiniz etkiyi yaratan bir ürün, ister kalın ister incecik çekmek isteyin her durumda çok pratik...Ayrıca Pure Colour tekli farlardan yaptığım seçimle tek renk far ve eyeliner ikilisinde güzel bir kombin oluşturdum..

Geçen ay aldığım Happy Skin ve bu ay aldığım  Milk&Honey serisinin el kremleri gerçekten çok güzel kokuyorlar ve elleri yumuşacık yapıyor..

 

-Bourjois Türkiye pazarından çekiliyor maalesef.. :( Hem kaliteli hem de daha uygun fiyata sahip olduğum ürünleri olduğu için çok memnun kalarak kullandım bugüne kadar.. Artık ancak yurtdışına giden yakınlarımdan rica edebilirim sanırım.. Son olarak Boyner'de istilaya uğramış gibi duran standtan bu iki güzel göz kalemini alabildim ve daha öncede kullandığım kalemler gibi çok memnun kaldım bu ürünlerden.. Yukarıdaki göz makyajında göz içine disco ball göz kalemini kullandım.. Boyner ve Morhipo da tükenmemişse eğer yarı fiyatına son kez ürünleri alma şansı elde edebilirsiniz.. :)


-Nivea Diamond Gloss saç köpüğünden çok memnun kaldım, doğal görünüm ve parlaklık köpükte aradığım özellikler.. Bu ürünle kavuştum buna..
  
-Optimals serisi Time Relax Night Cream pahalı ürünler deneyip deneyip bir verim alamama ve canıma tak etme olayı neticesinde bir de bunu denemeyelim düşüncesiyle alınmış bir ürün.. Henüz yorum yapamıyorum, çünkü stokta olmadığı için sonradan geldi.. Tecrübe ettikten sonra paylaşmam doğru olur..


-Krem arayışlarım süresince karma cildimde kış ayazından dolayı aşırı kurumuş yanaklarımda eczacımdan aldığım Olimpos kayısı çekirdeği yağından faydalandım.. Kurumuş pul pul dökülen vücut için de ideal...

-Oriflame Demi Moore serisi My Red parfüm gerçekten etkileyici bir kokuya sahip kış için oldukça ideal.. Gerçi kış için diyorum ancak çok ağır bir parfüm değil bence...
Markozi box dan almış olduğum ürünlerde henüz elimdekiler bitmediği için tümünü kullanmadım ancak kullandığım iki üründen çok memnun kaldım..Babe Micellar Water, göz makyajımı nerdeyse bir sürüşte temizliyor diyebilirim.. Ayrıca yüzümü rahatlatıyor..
Her ne kadar kupkuru yanaklarım olsa da T bölgesinde maalesef siyah nokta problemleriyle uğraşıyorum ve bu noktada La Roche-Posay Effacler Gel imdadıma yetişti.. Henüz 3 kez kullandım ancak çok memnun kaldım..
Bu ay deneyimlediğim ürünler bu şekilde, deneyimlerle bir faydam olursa ne mutlu bana.. Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder