8 Şubat 2014 Cumartesi

Bu saç bana yakışır mı diyorsanız...TAAZ size göre... =)


Ortaokul lise yıllarından beri, daha doğrusu özellikle Dolunay Soysert'in bakır saçlarına hayran olduğumdan beri, bir gün saçımı boyatırsam bakır kızılına boyatırım dedim... Açıkçası 30 lu yaşları görene kadar da saçıma boya sürmeyi düşünmedim.. Ama bazı üzüntülü dönemler sonrası saçlarımın belli yerleri birden beyazladı.. Derken derken Muhteşem Yüzyıl başladı.. Canıma dedim ki '30 uma geleyim saçımı şu renk(Hürrem kızılı oldu tabi benim rengin adı) boyatacağım..' O da 'neden bekliyorsun?' dedi..Ben de dedim evet artık beklemesem de olur nasılsa beyazlarım çıktı... Sonra yakışır mı yakışmaz mı derken, TAAZ 'ı keşfettim... Gerçi annem hariç herkes yakışacağını düşünüyordu ama annem boyatmamam için ısrar ettiğinden herhalde bu şekilde vazgeçeceğimi düşünüyordu.. :) Boyattım çok da severek beğenerek kullandım 2 sene boyunca.. Ancak sonra kızılı çok özenli kullanmak gerektiği ve dip boya gelince çok çaktığı için kendi saç rengime döndüm..

Neyse gelelim esas konuya bilen de vardır mutlaka popüler bir uygulama çünkü.. Ama bu tarz bir konuda şüpheleri olanlara yardımcı olabilirim belki.. Ayrıca sadece eğlenmek için bile deneyebilirsiniz.. Çünkü insanın kendini punk tarzda görmesi ya da hayatta boyatmam dediği rengi-modeli görmesi eğlenceli... Program sadece saç için geçerli değil.. Makyaj yapabiliyorsunuz ve en güzeli kullandığınız renklerde ürünlerin hangi marka ve hangi renk oldukları çıkıyor.. Yani atıyorum kırmızı  bir ruj almak istiyorsanız,hangi tonda yakışacağını bilemiyorsanız,oturduğunuz yerden önce bir eleme yapıp sonra direk mağazaya gidip birkaç seçeneğe düşürebilirsiniz... :)



İsterseniz lens takabilir,gözlük deneyebilirsiniz.. =)


























Saçlarımı Anne Hathaway gibi kısacık mı kestirsem acaba?? :)


























TAAZ 'ı denemenizi tavsiye ederim.. Beğendiğiniz ünlülerin saç modelleri size yakışır mı, gözleriniz yeşil olsaydı nasıl olurdu v.s. v.s.... Profilden çekilmemiş, yüzünüzün odak olduğu bir fotoğraf yükleyin ve eğlence başlasın.. =)

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder