8 Şubat 2014 Cumartesi

Yves Rocher'da karlı bir alışveriş fırsatı var... =)

Yves Rocher'ın sitesinde güzel bir indirim fırsatı olduğunu Makyaj Blogum'dan öğrendiğim gibi hemen siteye baktım ve denemek istediğim ürünleri sepetime attım... 

15,00 TL ve üzeri alışverişe 10 TL indirim, 2 tam boy ürün (meyveli dudak parlatıcı ile express göz makyaj temizleyici)  ve 1 adet numune ürün hediye ve ücretsiz kargo... Süper Değil mi? =)

İndirim Kodu:ZYEDF4

Benim alışverişim şu şekilde oldu... Onarıcı vücut losyonunda zaten liste fiyatından 10 tl.lik bir indirim yapmışlar bu ürünü kaçırmadım tabiki.. Yves Rocher'ın duş jelini hiç kullanmamıştım ve denemek istiyordum, hemen onu da attım sepete.. 25,80 toplam oldu 15,80 :)
5 TL de bonusum varmış kartta 10 tl.ye geldi alışveriş.. Cumartesi çalışmama rağmen tam haftasonu keyfi oldu bana.. :)


Geciktirmeden paylaşmak istedim, herkese mutlu hafta sonları... =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder