12 Şubat 2014 Çarşamba

KPSS Hakkında..


Bugün çok da renkli olmayan bir konuya değineceğim.. Ancak kendi içerisinde bulunduğum durum ve kafa karışıklıkları neticesinde bundan bahsetmenin iyi olacağını düşündüm.. 2014 KPSS'ye - ki benim artık son kez KPSS denemem olacağını düşündüğüm sınav olur kendisi-  hazırlanıyorsanız, bir şekilde bilgi sahibi olabilirsiniz ancak ben gibi bugün son gün olduğunu unutanlar için ve önümüzdeki yıllarda girmeyi düşünenler için bir hatırlatma!!!

Geçen seneden beri KPSS sınavındaki yabancı dil bölümü kaldırılmış olup Yabancı dil puanı da isteyen kurumlara başvuru yapılabilecek KPSS puan türleri YDS ile birlikte hesaplanmakta.. 2013 'den beri yapılan herhangi bir YDS'ye girdiyseniz bunlar da 2014 KPSS'de kullanılacakmış..Hem kılavuzda 1.4. maddede yazıyor, hem de sabah ÖSYM çağrı merkezini arayıp sordum.. Ben Nisan-2013 'e hazırlanmadan girmiştim ve puanım düşüktü o yüzden bugün tekrar başvuru yaptım.. Sınav 6 Nisan'da ve başvurular için bugün son.. Sınav ücreti de 50 TL..  Girmezsek ne olur derseniz.. KPSS-3 puan türünden genel tercihlerde tercih yapabilirsiniz, ancak diğer kurumlarda yabancı dil eklenmiş bir puana ihtiyacınız olursa maalesef bu hesaplanmamış olacak.. Eğer 2014-KPSS'ye girecekseniz gözden kaçırmamanızı dilerim..

Herkese sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder