21 Mart 2014 Cuma

Mart Bitmeden..

Sınavdı yorgunluktu,sonucun yarattığı hüsrandı derken Mart ayına girdik ve iş hayatım epey yoğun bir döneme girdi ve maalesef blogumla geçirdiğim vakit bu uğurda heba oldu.. Ancak bir Mart Bitmeden postu yaparak,önümüzdeki aylarda da devam ettirebileceğim, instagram paylaşımlarım, ülkece yaşananlar hakkında kısa yorumlarımla bu tarz post hazırlamaya karar verdim.. 

Başlayalım o zaman;
 

Çok sevdiğim güzeller güzeli Aslı ablamın nişanda dağıttığı bu ayna belki fikir olabilir sizlere,ben bayıldım.. =)

   

İnsan kendine çiçekler almalı bazen.. Baharın müjdecisi.. =)


Annemin doğum günü için ilk şeker hamuru pasta kaplamamı yaptım ve kalıbım olmadığı için her bir harfi kendi elceğizlerimle yaptım, çok güzel oldu diyemem ama anneciğimi mutlu etti.. =)



İndirim indirim diye beklediğim 8 Mart indiriminden almaya can attığım The Balm Nude Tude paleti aldım, iyi ki de almışım.. :)

8 Mart'ta bir çok güzel proje gördüm instagram da ve twitter da.. Kadına yönelik şiddete dur diyen arkadaşlarım, hem cinslerim ve karşı cinslerim.. Birilerine ses olmak,yardıma ihtiyacı olanlara bir şekilde yardım etmek ve duyarlılığı arttırmak çok güzel.. Yalnız bunun sadece sosyal medyada kalmamasını diliyorum.. Üzülerek dün gördüğüm bir haberdeki dövülerek olduğu yerde (parkta) bırakılan kadının yanından hiçbir şey olmamışcasına geçip gitmeyen duyarlı bir toplum olma yönünde de vatandaş olarak her daim adım atmamız gerektiğini bir kez daha hatırlatmak istiyorum..



8 Mart Kadınlar Gününde TMMOB'nin her yıl düzenlediği eğlenceye Kadın Mimarlar ve Mühendisler olarak katıldık ve deli gibi dağıttık.. Her kadının 8 Mart'ta gönlüce eğlenebildiği gibi olsa keşke dünya..
(Bu arada Saçlarıma wag maşa yaptırdım ve bu şeklini çok sevdim, ayrıca çok pratik tavsiye ederim.. ;) )


Pilatese başlama çalışmaları Part.1 (Biraz daha önlem almazsam durum vahim, sıkı bir rejim ve spor beni bekliyor.)


Sarı ve turuncu insanın içindeki yaşam enerjisini arttırmıyor mu?? 



Şunu söyleyebilirim ki çılgın bir adamla evliyim ben.. Geçen hafta 15.30 da Eskişehir'deki evimizde otururken hadi kalk maça gidelim diye 19.00'da İstanbul'a giden, gelmişken sahilde bir dürüm keyfi yapalım diyen,gecenin bir körü eve dönüp sabah işe giden çılgın bir çift oluyoruz sayesinde.. Eee ben de az deli değilim.. ;)


Yukarıda biri rejim mi demişti.. :P


İsminize ait Coca Cola bulamıyorsanız bu uygulamaya bir göz atın.. (Bu Coca-Cola Senin İçin)


Ve maalesef ülkemde olmamasını dilediklerim.. Çok ama çok acı 14 yaşında bir çocuğun böylesine damgalanması, acının acıtılması, ölümüne sebep olunması.. Çok ama çok acı ailesinin, anacığının,babacığının bunca acısının üzerine hala saçma sapan konuşulması.. Bu konuda söylenecek,yazılacak öyle çok şey var ki, bir cümlede geçilmiyor işte.. Ama Berkin Elvan'lar, Ali İsmail Korkmaz'lar ve tüm bu olaylarda hayatını kaybeden masum insanlar unutulmayacaklar..


İnstagram hesabımda paylaştığım twitter ın kapatılmadan önceki son timeline görüntüm.. (Gerçi şu saatlerde açıldı.)  Şu tweet e gülerek yatmıştım dün akşam... Meraklandım ha! Yeni tape mi geliyor.. :)

Baskıcı politikalar muhakkak patlak verir..

Mart Bitmeden paylaşılasılar,kendime bırakmak istediğim anılar şimdilik böyle..

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder