30 Ekim 2014 Perşembe

Gratis İndirimlerini Kaçırmayın!!!-wet n wild-Comfort Zone-Zone de confort far paleti

Selam..
Yeni hayatıma adapte olmaya yavaş yavaş başlıyorum... Aşırı yoğunluktan çıkıp boşluğa düştüm resmen, uzun süre bir şey yapmadan kendimle kalmayalı yıllar olmuştu.. Artık bu güzel zamanı verimli şekilde değerlendirme aşamasına geçmeliyim...
 
Sabah klasik günlük turların başlangıcını instagrama bakarak yaptım ve aslında çok paylaşıldığı için yazmaktan vazgeçtiğim wet n wild-Comfort Zone-Zone de confort far paleti ,Gratis'in 200.mağazasının açılışı şerefine yaptığı %40 + Gratis kartlılara ekstra %10 indirimi görünce paylaşmaya karar verdim.. Ben epey aradıktan sonra indirim olmadığı bir dönemde bulmuştum. İndirimler 30Ekim-2 Kasım arası..Tabii her indirim döneminde olduğu gibi stand önünde geç kalmışım deyip vah'lanmamak için acele edilmeli... =)  
 
Aldığımdan beri de her yolculukta yanımdaki tek palet oldu.. Çünkü sık kullanılan renkler, yeterince kalıcılık ve özellikle gece makyajı yapacaksam MAC in Club farının dupe u olan Definer(sağdaki) far olduğu için tek başına işimi görüyor.. Günlük makyajda mat toprak tonları tercih ediyorsanız bu palet uygundur diyemem, ancak o hafif parlaklığı seviyorsanız, günlük makyajınızda da kullanabilirsiniz, çünkü abartı değil... Özellikle kış aylarına doğru ilerlerken koyu renkleri daha çok kullanacağımızı düşündüğümüzde bu indirimi kaçırmayın derim... =)



Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder