23 Ağustos 2013 Cuma

Desenli Lensler

Çoğunlukla insanlar-özellikle biz kadınlar  kendinde olmayana özeniyor.. Mesela saçları düzse kıvırcık olmasını istiyor, perma yaptırıyor, dalgalıysa brezilya fönüyle düzleştiriyor,saçları siyah olan sarı istiyor, kumral olan kızıl istiyor boyatıyor, kahverengi gözlüyse mavi ya da yeşil olsun istiyor lens takıyor.. Ben göz bozukluğum nedeniyle dereceli lens kullanmayı denedim fakat göz kuruluğu problemiyle uzun süreli kullanamıyorum, çok özel durumlar hariç gözlüklerimle mutluyum.. :)
Fakat değişiklik isteyen hatta ben baya değişik görünmek istiyorum, Hollywood filmlerinden fırlamış gibi olayım derseniz bu enteresan lensler sizin dikkatinizi çekebilir..

Altın rengi John Galliano tasarımı CD lensler





 Washington Üniversitesi'li araştırmacılar tarafından  geliştirilen ve tavşan üzerinde denenen elektronik görünümlü lens




Gözyaşı görünümü yaratan kristallerden oluşan lens takı


Bu kırmızı Nike Max Sight lensler bisikletçileri güneş ışığından
korumak için tasarlanmış.




Anthony Mallier imzalı ışıltılı lensler



(Görseller http://www.oddee.com/item_96806.aspx 'dan alıntıdır.)

Kedi-Yılan-Timsah-Vampir-Zombi istediğiniz gibi görünebilirsiniz..
Ayrıca bir de Hello Kitty'li olan rengarenkler var..





(Görseller http://www.loveshoppingholics.com/goods.php?id=597 'dan alıntıdır.)
Tabii tüm bu şov görüntüleri bir yana en güzeli insanın kendi güzelliğinde olması.. Ama bir gün Kostüm Partisi'ne katılırsanız ya da mesela vampirleri konu alan kısa film çekerseniz belki kullanmayı düşünebilirsiniz.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder