13 Eylül 2013 Cuma

Şeker mi şeker; Cupcake Kavanozlar ve Dahası.. :)

Bugün internette gezinirken tesadüf eseri bu şeker mi şeker Cupcake Kavanozlar a rastladım...




Sonra tasarımcısının (Nesli Akçay) internet sitesini buldum ve ordan daha nice nice ciciler olduğunu keşfettim...Ben gibi klasik görüntülerden sıkılan ve içi dışı rengarenk olanlara hitaben burada bir çok el yapımı,dekoratif,sevimli ve şık mutfak aksesuarı bulunuyor... Kendi evine zaten alınası gelinen bu güzellerin bir de klasik hediyelerden kurtulup cicili cicili hediye edilmek istenmesi de fazlasıyla yüksek ihtimal.. :)






Özel günler için bu bıdık mini lavanta şişlerini de aklımın bir köşesine yazdım.. 

Ürünler tasarım ve el yapımı olduğu için sınırlı sayıdaymış... O yüzden ben de bir çok beğendiğim için maalesef aralarında seçimler yapıp bir an önce karar vermek durumundayım.. 

           -Bu panoya da ayrıca bayıldım... :) -

Görseller http://www.neslidesign.com/ dan alıntıdır ve dahası bir çok güzele buradan ulaşabilir, göz atabilir,kucaklamak isteyebilirsiniz.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder