23 Eylül 2013 Pazartesi

Doğum Günü Değil Doğum Haftası.. :)



Geçen hafta doğum günümdü...Tabi o bir gün kutlamalarla hafta oldu desem yeridir.. :) Şaka maka 27 bitti... Ama bana sorduklarında hala 23-24 diyesim geliyor.. O yüzden de hep doğum yılımı söylüyorum... Tüm bu yaş kompleksine girmiş gibi halime rağmen hala doğum günü kutlamayı çok seviyorum... Hafta içine gelen doğum günümü kardeşimin ünv. açıldığı için gidecek olması nedeniyle öncesinde bir kutladık,işyerinde minnak browniler üstünde mumları üfledik (üfledik diyorum çünkü bir arkadaşımla doğumgünüdaşız..)..Tam da gününde canımla yemeğe gittik,tam eve gideceğiz diye düşünürken sevdiğim canciğer dostlarımdan birinin evine gitmemiz gerektiğini söyledi ve güzel sürprizle karşılaştım... Haberim olan eğlenceli-dans etmeli kutlamamız ise cumartesi günüydü... Sevdiğim insanlar dostlarımla güzel kutlamalarla, bir arkadaşımın yaptığı benzetme "kutlu doğum haftası" gibisin,her gün doğum gününü kutluyorum oldu... :)

Tabii ki de mumları üflerken dilek diledim... Hepsinde aynısı; yeni yaşımda yine ailemle ve tüm bu güzel kalpli dostlarımla olmak,hiç ayrılmamak... <3 


Ben çiçek severim hem de çok severim... <3   <3   <3

 




Anne yapımı doğum günü pastası...Hımm leziz... :)










Sürprizlere bayılırım... Masa donatmış bana canım dostum... :)













Bir diğer candostum bu tatlı kutucuğun içine hediye dışında öyle güzel iki şey koymuş ki...Ortaokulda ona yazdığım notlar,saçmalamış da olsam o günlerin yeri çok ayrı güzel.. :)
















Kalbi güzel insanlardan güzel dilekler..İyi ki varlar.. :)


















Ve bu kalp beni seven dostlara... Dilekler dilenir,mumlar üflenir... Doğum günü kızı dostlarla eğlenir... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder